14 vasario 2012

„Iki“: šešis partnerius jungianti lojalumo kortelė „Mylimiausia“

Valentino dienos išvakarėse Neries krantinėje ir ant Tauro kalno atsirado paslaptingos žalios širdys, o Valentino dienos rytą Gedimino prospekte išdygo rekordinio dydžio širdis su užrašu „Mylimiausia“... Taip buvo pristatyta nauja lojalumo kortelė „Mylimiausia“.
„Iki“: šešis partnerius jungianti lojalumo kortelė „Mylimiausia“
SITUACIJA:
Šeši partneriai („Iki“, „Senukai“, „Čili“, „Gintarinė vaistinė“, „Statoil“ ir SEB bankas) suvienijo jėgas, kad klientams pristatytų vieną kasdienes paslaugas ir nuolaidas jungiančią lojalumo kortelę „Mylimiausia“. VRP H+K įsijungus į projektą iki lojalumo kortelės pristatymo buvo likusi viena darbo savaitė.


SPRENDIMAS:
VRP H+K pasiūlė netradicinę lojalumo kortelę komunikuoti netradicinėmis priemonėmis. Taip Valentino dienos išvakarėse Neries krantinėje ir ant Tauro kalno atsirado paslaptingos žalios širdys, o Valentino dienos rytą Gedimino prospekte išdygo rekordinio dydžio širdis su užrašu „Mylimiausia“. Suorganizuotas kortelės pristatymo praeiviams renginys, pasiūlyta ir atlikta apklausa, kiek  lojalumo kortelių paprastai plėšo lietuvių pinigines. Visi veiksmai intensyviai komunikuoti tradicinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, „piliečio balso“ kanaluose, kitur.


REZULTATAS:
Kampanijos metu pasirodė 37 publikacijos, iš jų 22 iliustruotos kortelės „Mylimiausia“ simboliu – žalia širdimi su užrašu „Mylimiausia“, 12-oje publikacijų paminėti visi šeši jos partneriai. Praėjus vos 2 mėn. nuo pristatymo jau buvo išduota 0,5 milijono lojalumo kortelių „Mylimiausia“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.