9 gegužės 2013

„Iittala“ prekės ženklo pristatymas Lietuvoje

Kokios asociacijos jums kyla, kai kalbama apie skandinavišką stilių? Dažniausiai toks stilius simbolizuoja ilgaamžiškumą, precizišką dizainą ir kokybę. Galbūt todėl kiekvieno naujo šiaurietiško prekės ženklo pasirodymas Lietuvoje tampa maža sensacija. „Iittala“ – tai klasikiniai gaminiai interjerui ir stalui skirtos dekoracijos. Šio prekės ženklo pristatymas Lietuvoje turėjo sujungti namų jaukumą, naujoviškumą ir eleganciją. Kaip tai padarėme?
„Iittala“ prekės ženklo pristatymas Lietuvoje
SITUACIJA
„Iittala“ yra skandinaviškas prekės ženklas, pristatantis prabangias interjero detales bei serviravimo įrankius. „VRP | Hill + Knowlton Strategies“ užduotis buvo suorganizuoti „Iittala“ prekės ženklo Lietuvoje pristatymą žiniasklaidos atstovams.


SPRENDIMAS
„Iittala“ prekės ženklas simbolizuoja skandinavišką paprastumą, bet su niekuo nesupainiojamą nepriekaištingą dizainą ir kokybę. Norint visa tai perteikti, renginiui buvo pasirinkta tema „Skandinaviški namai“. Į temą buvo atsižvelgta iki smulkmenų – nuo vietos iki pagalvėlių ant sofų. Į renginį atvykę žurnalistai galėjo apžiūrėti naujausią „Iittala“ stalo indų ir įrankių kolekciją bei iš šių indų pasimėgauti išmaniais ir moderniais „Virtuvės mitų griovėjų“ patiekalais. 


REZULTATAS
„Iittala“ prekės ženklas ir nauja kolekcija sėkmingai pristatyti mados, gyvenimo būdo ir interjero žiniasklaidai. Publikacijos su „Iittala“ gaminiais pasirodė didžiuosiuose leidiniuose, tokiuose kaip „Cosmopolitan“, „Ji“, „Mano namai“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.