21 vasario 2013

FISKARS: Pavasario kolekcijos pristatymas 2013

Kad neužkluptų rutina, svarbu laikas nuo laiko pakeisti aplinką. Šis metodas tinka ir renginiams. Trečius metus iš eilės vykstantis „Fiskars“ sodo įrankių kolekcijos pristatymas kaskart būna netikėtas ir įdomus. Šį kartą jis pakvietė į tikrą sodą – kokia vieta tiktų labiau pokalbiui apie kauptukus ir sodo žirkles?
FISKARS: Pavasario kolekcijos pristatymas 2013
SITUACIJA
Kiekvienais metais „Fiskars“ Lietuvoje pristato pavasario sodo įrankių kolekciją. Siekiant įdomiai ir nemonotoniškai pristatyti „Fiskars“ naujienas, taip pat išvengti atsikartojančio formato, kaskart sugalvojama nauja renginio koncepcija. Su šiuo iššūkiu „VRP | Hill + Knowlton Strategies“ komanda susidūrė ir šiais metais – sugalvoti kažką naujo jau trečią kartą rengiamam kolekcijos pristatymui.


SPRENDIMAS
Pristatant sodo įrankius buvo nuspręsta parodyti praktinę jų naudą. Atsižvelgiant į tai, žurnalistai pakviesti į tikrą sodą (oranžeriją), kuriame galima ne tik teoriškai išgirsti, bet ir praktiškai išmėginti sodo įrankius. Praktinę renginio dalį vesti pakviestas žinomas apželdinimo specialistas Vladimiras Eicher-Lorka, kuris papasakojo apie pavasario sodo darbus, davė praktinius patarimus turintiems sodą šalia namų.


REZULTATAS
Renginyje dalyvavo 18 žurnalistų. Po renginio sulaukta 15 publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje. 
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.