25 vasario 2012

FISKARS: Pavasario kolekcijos pristatymas

Ir kastuvų, kauptukų bei kitų sodo įrankių pristatymas gali būti įdomus. Viskas ko reikia – kad informacija apie juos būtų aktuali. Atlikome tyrimą apie sodininkystės įpročius Lietuvoje. Pirmą kartą toks, per daugelį metų atliktas tyrimas sulaukė didelio dėmesio, atskleidė, jog sodininkystė ir jai skirti įrankiai yra aktuali visuomenei tema.
FISKARS: Pavasario kolekcijos pristatymas
SITUACIJA:
Sodo, daržo ir namų įrankių gamintojas „Fiskars“ Lietuvos rinkai pristatė 2012 m. kolekciją. „VRP | Hill & Knowlton“ tikslas – suorganizuoti pristatymo renginį žiniasklaidai ir sulaukti didelio žinomumo (ne mažiau nei 15 žurnalistų ir publikacijų). Atsižvelgiant į mažą žiniasklaidos susidomėjimą rinkodaros naujienomis (jų traktavimą kaip reklamą), susidūrėme su iššūkiu – reikėjo surasti sprendimą, kuris padėtų sudominti žiniasklaidą „Fiskars“ kolekcija, kad renginys būtų ir įdomus, ir aktualus.


SPRENDIMAS:
Atlikta analizė parodė, jog viešai prieinamos statistikos apie sodininkystę šalyje labai mažai. Atsižvelgiant į tai, buvo pasiūlytas sprendimas parengti ir renginio metu pristatyti tyrimą apie sodininkystės/ daržininkystės įpročius Lietuvoje. Tyrimas parodė, kad šie įpročiai labai gajūs šalyje, todėl toks tyrimas buvo aktualus ne tik specializuotai, bet ir nacionalinei žiniasklaidai.
Tyrimas turėjo pridėtinę vertę ir klientui, nes jo duomenys atskleidė daug naujos informacijos apie šalies rinką, populiarias sodininkystės sritis, įrankių pasirinkimą ir pan.


REZULTATAS:
Renginyje dalyvavo 16 žurnalistų. Po renginio sulaukta 26 publikacijų nacionalinėje ir specializuotoje žiniasklaidoje. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.