12 gruodžio 2014

Europos Parlamento informacijos biuro Lietuvoje komunikacijos su jaunimu kampanija

2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
Europos Parlamento informacijos biuro Lietuvoje komunikacijos su jaunimu kampanija
SITUACIJA
2009 m. rinkimuose į Europos Parlamentą dalyvavo tik 12 proc. jaunų žmonių iš Lietuvos (18-24 m. amžiaus). Europos Parlamento informacijos biuras Lietuvoje aktyviai dirbo su jaunimu ir, artėjant 2014 m. rinkimams į Europos Parlamentą, iškėlė užduotį jaunimui priimtinais kanalais ir žinutėmis priminti apie pareigą balsuoti bei artėjančius rinkimus ir taip prisidėti prie jaunimo aktyvumo didinimo.
SPRENDIMAS
Atsižvelgiant į jaunimo informacijos vartojimo įpročius ir kanalus, pasirinkta su jaunimu bendrauti per socialinius tinklus. Bendradarbiaujant su kitomis jaunimo organizacijomis ir kampanijomis („Man ne dzin“, „Žinau, ką renku“ ir kt.) sukurtas bendras kampanijos šūkis „ES karta sprendžia pati“, naudotas visos kampanijos metu.
Socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje „ES karta“ sukurtos dvi žaidimo formato aplikacijos, primenančios apie rinkimus ir Europos Parlamento veiklą, sukurti 8 filmukai, pristatantys partijas-kandidates, vykdyta kasdienė komunikacija „Facebook“ tinkle, sukurtas interaktyvus Europos Parlamento veiklos ir galių pristatymas jaunimui. Be to, parengtas ir stilizuotas infografikas, kuriame pateikiama visa svarbiausia informacija apie tai, kaip balsuoti EP 2014 m. rinkimuose.
Taip pat įgyvendinta virusinė kampanija „Mano pirmas kartas“ ir sukurta 12 filmukų, kuriuose socialiniuose  tinkluose jaunimo tarpe žinomi žmonės pasakojo apie savo „pirmuosius kartus“. Kiekvienas video filmukas vidutiniškai buvo peržiūrėtas 27 000 jaunų žmonių. Be to, parengti du radijo projektai, kurių metu pristatytos Europos Parlamento galios.
REZULTATAS
Sėkmingai įgyvendinta komunikacijos su jaunimu kampanija prisidėjo prie aktyvaus jaunimo iš Lietuvos dalyvavimo 2014 m. rinkimuose į Europos Parlamentą: net 44 proc. jaunų žmonių (18 -24 m.) dalyvavo rinkimuose į EP (lyginant su 2009 m., kai rinkimuose dalyvavo tik 12 proc. jaunų žmonių).
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.