15 rugsėjo 2013

„Danske Bank Vilniaus maratonas 2013“

Bėgimo karštinė šiais metais užvaldė Lietuvą, o įvairios bėgimo varžybos ir pasiruošimas joms, rodos, buvo karščiausia vasaros tema. Dešimtąjį kartą organizuotas „Danske Bank Vilniaus maratonas“ yra pats didžiausias bėgimo renginys Lietuvoje, tačiau dalyvių skaičiumi iki šiol jis neprilygo kitiems tarptautiniams maratonams. Be to, maratonas Vilniuje buvo šventė bėgikams, bet ne visam miestui. Rekordinis, dvigubai didesnis nei pernai dalyvių skaičius ir miesto šventės vardas buvo pagrindiniai komunikacijos kampanijos tikslai.
„Danske Bank Vilniaus maratonas 2013“
SITUACIJA
Nuo pat pirmųjų bėgimo varžybų  tarptautinis „Danske Bank Vilniaus maratonas“ formavo ir tebeformuoja bėgimo kultūrą Lietuvoje, tai yra populiariausios bėgimo varžybos šalyje. Pagrindinis maratono komandos siekis yra sekti  tarptautinių maratonų pavyzdžiu. Tai reiškia ne tik puikiai organizuoti bėgimo varžybas, bet ir prilygti jiems dalyvių skaičiumi. Didžiuosiuose tarptautiniuose maratonuose dalyvauja keliasdešimt tūkstančių dalyvių, o į pernykštį maratoną Vilniuje užsiregistravo 5 tūkst. bėgikų. Todėl šiais metais buvo užsibrėžta pasiekti rekordinį 10 tūkstančių dalyvių skaičių ir taip dar labiau priartėti prie tarptautinių maratonų standarto.


SPRENDIMAS
Kampanijos pradžioje komunikacijos veiksmai buvo nukreipti į patyrusius bėgikus. Buvo pasitelktos įvairios komunikacijos priemonės: parengtas pasiruošimo maratonui kalendorius;  publikuotos sėkmės istorijos; paruošti interviu su praėjusių maratonų laimėtojais ir bėgimo entuziastais, maratone dalyvaujančiais ne vienerius metus ir pan.
Antrojo laikotarpio komunikacijos priemonės buvo skirtos tiems, kurie galėtų rinktis trumpąsias maratono distancijas. Komunikacija „Facebook“ socialiniame tinkle, straipsniai su patarimais, interviu su žymiais bėgiojančiais žmonėmis, naujienos apie artėjančius renginius ir kitos komunikacijos priemonės buvo pasitelktos į varžybas pritraukti kuo daugiau nepatyrusių ar išvis nebėgiojančių žmonių.
 
REZULTATAS
„Danske Bank Vilniaus maratone“ dalyvavo 10 tūkst. 35 dalyviai. „VRP Hill+Knowlton Strategies” ruoštos publikacijos įvairiose žiniasklaidos priemonėse per kampanijos laikotarpį pasirodė 77 kartus.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.