1 gruodžio 2002

„Dalkia“ (1999 -2002)

Bendrovės įsitvirtinimas Lietuvos rinkoje.


Iššūkis
Didžiausia Europos šilumos paslaugų kompanija „Dalkia“ į Lietuvos rinką įžengė 1998-aisiais. Vilniaus savivaldybei paskelbus miesto šilumos ūkio ilgalaikės nuomos konkursą, kompanija priėmė sprendimą jame dalyvauti. Šis konkursas tapo vienu iš geriausiai nušviestų Lietuvoje, į svarstymus įsitraukė ne tik nacionalinė ar regioninė šalies žiniasklaida, bet ir politikai. Didžiausias iššūkis – skeptiškas savivaldos institucijų požiūris į galimybę išnuomoti šilumos tinklus ir ypač aktyvi konkurencija.


Įžvalga
Komunikacijos priemonėmis siekėme sudaryti palankias sąlygas, kuriomis „Dalkia“ pasirašytų ilgalaikes sutartis su savivaldybėmis dėl šilumos ūkio nuomos. Šiai ryšių su visuomene kampanijai buvo parinktos dvi pagrindinės žinios: „Dalkia“ užtikrins mažesnes šildymo išlaidas“ ir „Dalkia“ – ilgalaikis ir socialiai atsakingas investuotojas“. Šie aspektai buvo svarbiausi šalies regionų gyventojams ir savivaldybių politikams. Siekdami įrodyti skelbiamus teiginius, įvykdėme ilgalaikę įmonės pristatymo politikams, žiniasklaidai ir plačiajai visuomenei kampaniją.


Ekspertizė
Šios ryšių su visuomene kampanijos sėkmę lėmė „VRP | Hill & Knowlton“ privatizavimo procesų komunikacijos strategijos išmanymas, aktyvūs kontaktai su žiniasklaida ir efektyvūs viešųjų ryšių veiksmai.


Rezultatai
Projektas truko beveik trejus metus (1999-ųjų liepa – 2002-ųjų balandis). Idėjai, jog šilumos tinklus investuotojas gali sėkmingai tvarkyti neperimdamas jų nuosavybėn, pritarė Vilniaus, Alytaus, Marijamopolės, Vilkaviškio ir kitų šalies miestų savivaldybės.  „VRP | Hill & Knowlton“ taip pat bendrovei „Dalkia“ teikė ryšių su visuomene paslaugas konkursuose dėl šildymo paslaugų bendrovių valdymo, renovacijų populiarinimo.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.