10 gruodžio 2015

„Coca-Cola“ integruota komunikacijos kampanija „Džiaugsmo bučinys“

2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Klientui „Coca-Cola“ pasiūlėme atlikti reprezentatyvią apklausą apie Baltijos šalių gyventojų bučiavimosi įpročius ir ja remiantis vykdyti lokalius projektus kiekvienoje šalyje. Įgyvendinome daugybę priemonių:, tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
„Coca-Cola“ integruota komunikacijos kampanija „Džiaugsmo bučinys“
SITUACIJA
Kompanija „Coca-Cola“ 2015 m. minėjo žymiojo kontūrinio buteliuko šimto metų jubiliejų. Visame pasaulyje vyko milžiniška komunikacijos kampanija pavadinimu „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ užduotis buvo sugalvoti, kaip šią kampaniją įgyvendinti Lietuvoje.
SPRENDIMAS
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ sugalvojo ir įgyvendino šiuos veiksmus:
„Džiaugsmo bučinio“ kampanija kartu su jos veidais Vaidu Baumila ir Monika Linkyte pristatyta Delfi.lt redakcijai. Nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos nugalėtojai gyvai atliko dainą „This time“.
Atliktas tyrimas apie Baltijos šalių gyventojų bučiavimosi įpročius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, kuris vėliau panaudotas turinio projektui portale Delfi.lt. Šiame naujienų portale suorganizuotas balsavimas „Kurią Lietuvos įžymybę labiausiai norėtumėte pabučiuoti?“, išrinkti Lietuvos bučinio karalius ir karalienė.
Visose trijose Baltijos šalyse įgyvendintas unikalus 3D piešinio projektas. Buvo sukurti originalūs 3D piešiniai, ant kurių atsistojus galima skrosti bangas ir siųsti bučinį undinėlei, laikančiai „Coca-Cola“ buteliuką. Lietuvoje tai buvo pirmasis 3D veiksmo piešinys, kurį nutapyti reikėjo beveik savaitės.
Paruošti ir išdalinti vardiniai buteliukai su žymių Lietuvos žmonių atvaizdais ir užrašais „Tavo bučinio laukia...“
Minint Tarptautinę bučinių dieną, suorganizuotas interaktyvaus reklaminio stendo pristatymo renginys vilniečiams „bučinių flashmob‘as“.
REZULTATAS
Apsilankymas delfi.lt redakcijoje buvo publikuotas jų portale, TV ir turimuose Facebook paskyrose.
Delfi.lt turinio projektas per 2 savaites surinko 62300 peržiūrų.
Vien Lietuvoje pasirodė 19 publikacijų apie 3D piešinį. Piešinys su žyme #DziaugsmoBucinys paplito socialiniuose tinkluose.
Žvaigždžių nuotraukos su buteliukais pasiekė 635.471 sekėjų, surinko 25 539 „like“ ir 513 komentarų.
„Bučinių flashmob‘as“ sulaukė virš 12 publikacijų didžiausiuose portaluose ir 2 video reportažų, apie jį buvo skelbiama antroje didžiausioje Lietuvos radijo stotyje „Lietus“.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.