24 rugpjūčio 2014
Kas dveji metai, vykstant Pasaulio ir Europos futbolo čempionatams, restoranų tinklas „McDonald‘s“ įgyvendina tarptautinę programą „Į stadioną – su žvaigžde!“. Jos tikslas – dovanoti galimybę vaikams iš viso pasaulio vykti į čempionatų rungtynes bei palydėti geriausius Europos ir pasaulio futbolo žaidėjus į stadioną. 2014 metais tarp jaunųjų futbolo aistruolių iš 68 pasaulio valstybių į Pasaulio futbolo čempionato pusfinalio rungtynes Brazilijoje vyko ir vienas vaikas iš Lietuvos. Bendradarbiaudama su kitomis agentūromis bei Lietuvos futbolo organizacijomis „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino tarptautinės programos „Į stadioną – su žvaigžde!“ atranką Lietuvoje. 
21 rugpjūčio 2014
SEB bankas – modernus bankas. 
Login – kasmet vykstanti progreso konferencija, kuri suburia išprususius novatorius, norinčius išbandyti technologines naujoves ir tapti jų ambasadoriais Lietuvoje.  
Komunikacijos agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“  prisidėjo kuriant SEB banko integracijos į šią konferenciją koncepciją ir turinį.  
16 liepos 2014
Šią vasarą PLC „Panorama“ vyko jau trečioji tradicinė trijų dienų pirkinių ir pramogų šventė „Shopping festival“. Lankytojai galėjo pasinaudoti ypatingomis nuolaidomis bei specialiais parduotuvių pasiūlymais. O pagrindinis akcentas – tai nenutrūkstantis Holivudo bulvaro šurmulys su išskirtine 3 dienų programa. 
9 gegužės 2014
„Obelių“ rapsų aliejus yra aukštos kokybės maisto produktas, turtingas maisto medžiagomis ir tinkamas kepimui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komunikacijos konsultantai prisidėjo stiprindami prekės ženklą ir skatindami vartotojus rinktis „Obelių“ rapsų aliejų šventiniams Velykų stalo patiekalams ruošti.
16 kovo 2014
Kas vaikystėje labiausiai išlaisvina ir kursto fantaziją, tuo pačiu patraukia dėmesį ir priverčia įsijausti? Tai – pasakos. Jos formuoja vaikų vertybes, pozityvias nuostatas, padeda suprasti, kaip dera ir nedera elgtis. Pastaruoju metu tėvai dėl didelio užimtumo nebeturi laiko jų skaityti savo atžaloms. Į tai atsižvelgęs PLC „Panorama“ kelis savaitgalius kvietė pasinerti į stebuklingą H. K. Anderseno pasakų pasaulį, kartu mokytis garso bei judesio subtilybių.
20 lapkričio 2013
„Obelių“ rapsų aliejus yra aukštos kokybės produktas, tinkamiausias kepimui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komunikacijos konsultantai prisidėjo didindami vartotojų pasitikėjimą šios kategorijos maisto produktu, su kuriuo keptas maistas atitinka sveikos mitybos principus ir yra skanus.
13 spalio 2013
Teigiama, kad vaikystės smagiausios akimirkos išlieka visam gyvenimui. Nors Lietuvos įžymybės kartu su vaikučiais padėjusios baigti rekordinio dydžio „Žvaigždžių karų“ herojaus Jodos figūrą prekybos centre „Panoroma“, vaikystėje LEGO kaladėlėmis nežaidė, tačiau jų vaikams ši šventė liks įsimintina.
10 spalio 2013
Į Danijos sosto įpėdinio princo Frederiko viešnagės Lietuvoje programą buvo įtrauktas apsilankymas PANORAMOJE. Šis vizitas sutapo su keturių dienų renginių ir pramogų programa „Danų dienos“.
15 rugsėjo 2013
Bėgimo karštinė šiais metais užvaldė Lietuvą, o įvairios bėgimo varžybos ir pasiruošimas joms, rodos, buvo karščiausia vasaros tema. Dešimtąjį kartą organizuotas „Danske Bank Vilniaus maratonas“ yra pats didžiausias bėgimo renginys Lietuvoje, tačiau dalyvių skaičiumi iki šiol jis neprilygo kitiems tarptautiniams maratonams. Be to, maratonas Vilniuje buvo šventė bėgikams, bet ne visam miestui. Rekordinis, dvigubai didesnis nei pernai dalyvių skaičius ir miesto šventės vardas buvo pagrindiniai komunikacijos kampanijos tikslai.
19 rugpjūčio 2013
Ištekančioms moterims svarbu ne tik išsirinkti tinkamą suknelę, bet ir pasirūpinti makiažu. Vasaros pradžioje, artėjant vestuvių sezonui, kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ supažindino būsimas nuotakas su naujausiomis vestuvių tendencijomis ir pasidalino grožio patarimais.
26 liepos 2013
2013 m. vasarą PLC „Panorama“ vyko tradicinis trijų dienų „Shopping festival“ („Pirkinių festivalis“). Šis festivalis pasižymi ypatinga nuotaika bei neįprastais renginiais ir įprasmina vasaros išpardavimų pradžią.
17 liepos 2013
2013 m. jogurtų gamintoja Danone atnaujino prekės ženklo Activia rinkodaros strategiją. VRP gavo užduotį surengti kampaniją pagrindinei tikslinei auditorijai – moterims, kuri atspindėtų naująją žinią – Activia padeda palaikyti tinkamą gyvenimo ritmą.
29 gegužės 2013
AB „Litgrid“ palaiko stabilų elektros energetikos sistemos darbą ir įgyvendina šalies energetinei nepriklausomybei užtikrinti būtinus strateginius projektus. Siekdama būti efektyvi ir atvira visuomenei bendrove, 2012-2013 m. „Litgrid“ ėmėsi įgyvendinti vidinius pokyčius, skirtus dialogo kultūrai ir įmonės vertybėms puoselėti organizacijoje. Iššūkis – į šią kultūrinę transformaciją įtraukti visus įmonės darbuotojus.
28 gegužės 2013
Kodėl įprasto naujų gaminių pristatymo nepadarius šiek tiek įdomesnio? Gimtadienio vakarėlis ir idėja „viską pasidaryk pats“ buvo pasirinkta naujausių „Canon“ gaminių pristatymui žiniasklaidos atstovams ir tinklaraštininkams. Taip pat buvo atliktas tyrimas apie tai, kaip lietuviai organizuoja ir švenčia savo gimtadienius.
15 gegužės 2013
Komandinis darbas visuomet atneša gerus rezultatus. Kartu su „Hill + Knowlton Strategies“ kolegomis Latvijoje ir Estijoje padėjome klientui „LG Electronics Latvia“ laimėti pirmą vietą pasauliniame „LG Electronics“ buitinės technikos konkurse.
9 gegužės 2013
Kokios asociacijos jums kyla, kai kalbama apie skandinavišką stilių? Dažniausiai toks stilius simbolizuoja ilgaamžiškumą, precizišką dizainą ir kokybę. Galbūt todėl kiekvieno naujo šiaurietiško prekės ženklo pasirodymas Lietuvoje tampa maža sensacija. „Iittala“ – tai klasikiniai gaminiai interjerui ir stalui skirtos dekoracijos. Šio prekės ženklo pristatymas Lietuvoje turėjo sujungti namų jaukumą, naujoviškumą ir eleganciją. Kaip tai padarėme?
6 gegužės 2013
Didžioji dauguma šalies gyventojų gyvena daugiabučiuose namuose statytuose tarybiniu laikotarpiu. Iki šiol buvęs Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos modelis nebuvo patrauklus gyventojams, todėl 2013 m. pavasarį buvo pasiūlytas alternatyvus modelis, kai visu renovacijos procesu rūpinasi vietos šeimininkė – savivaldybė ir jos paskirtas projekto administratorius.
4 balandžio 2013
Artėjant naujam pavasario-vasaros sezonui, neabejingi madai žmonės skuba į drabužių parduotuves atsinaujinti. 2013m. pavasarį prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ duris atvėrė 4 naujos drabužių parduotuvės: „Springfield“, „Women'secret“, „Cortefiel“ ir „Pedro Del Hierro“.
18 kovo 2013
2013 m. pavasarį telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ penkiuose Lietuvos miestuose pristatė naują paslaugą – naujos kartos 4G internetą. Siekiant, kad kuo daugiau gyventojų išbandytų ir pradėtų naudotis itin sparčiu internetu, „Tele2“ surengė pristatymą viename iš miestų, skirtą pagrindiniams sprendimų priėmėjams – vietos savivaldybės ir verslo atstovams. Pristatymo sėkmę lėmė ir maksimalus pristatyme dalyvavusių žurnalistų ir blogerių įsitraukimas į paslaugos testavimą.
21 vasario 2013
Kad neužkluptų rutina, svarbu laikas nuo laiko pakeisti aplinką. Šis metodas tinka ir renginiams. Trečius metus iš eilės vykstantis „Fiskars“ sodo įrankių kolekcijos pristatymas kaskart būna netikėtas ir įdomus. Šį kartą jis pakvietė į tikrą sodą – kokia vieta tiktų labiau pokalbiui apie kauptukus ir sodo žirkles?
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.