5 gruodžio 2006
Vardinių Š. Jasikevičiaus sportinių batų pristatymas Lietuvoje (2006 m.)
Viena didžiausių sporto reikmenų gamintojų pasaulyje „adidas“, bendradarbiaudama su garsiuoju Lietuvos krepšininku Šarūnu Jasikevičiumi, jam ir jo fanams sukūrė vardinius krepšinio batelius.
Pristatydamas šią naujieną Lietuvoje, „adidas“ siekė ir strateginių komunikacijos tikslų. Vienas iš jų – tapti profesionalaus sporto prekės ženklų lyderiu tarp krepšiniui skirto inventoriaus gamintojų ir pasaulyje, ir Baltijos šalyse.
Stiprinant „adidas“ lyderio įvaizdį, buvo nuspręsta aktyviai išnaudoti faktą, jog Šarūnas tapo pirmuoju europiečiu, gavusiu „adidas“ pasiūlymą bendradarbiauti. Iki šiol vardinėmis krepšinio batų kolekcijomis galėjo didžiuotis NBA žvaigždės Timas Duncanas, Kevinas Garnettas ar Tracy Mc‘Grady. Šia proga buvo suorganizuotas renginys, kurio metu vyko krepšinio baudų mėtymo varžybos. Tai tapo papildoma motyvacija žurnalistams atvykti į spaudos konferenciją ir įsitraukti į renginio programą. Renginio svečiai turėjo išskirtinę galimybę pirmieji Lietuvoje laimėti kolekcinius Šaro batus varžybose, kurias stebėjo ir vertino pats Š. Jasikevičius. Kad įvykis sulauktų kuo didesnio atgarsio TV ir spaudoje, planuojant renginį daug dėmesio teikta jo vaizdinei pusei ir palankioms fotografavimo galimybėms.
Žiniasklaidos renginio sėkmę nulėmė „VRP | Hill & Knowlton“ patirtis marketingo komunikacijos srityje, kūrybiškumas, drąsa įgyvendinti nestandartinius sprendimus, renginių organizavimo išmanymas, lankstumas derinant kliento pageidavimus ir realias galimybes.
Renginys sulaukė itin daug įvairios žiniasklaidos dėmesio – nuo naujienų dienraščių iki TV žinių ir geltonosios žiniasklaidos. Publikacijas ir reportažus parengė ir sporto, ir gyvenimo būdo žiniasklaida, todėl spaudos konferencijoje pristatytos žinutės pasiekė pačias įvairiausias potencialių klientų grupes. Didžioji dalis žiniasklaidos kanalų, pristatydami „adidas“ ir Š. Jasikevičiaus bendradarbiavimą ir jo vardinius sportinius batelius, padėjo formuoti pasaulinio sporto reikmenų lyderio įvaizdį, susiejo „adidas“ su krepšinio sportu ir palankiai įvertino kompanijos bendradarbiavimą su viena garsiausių Lietuvos krepšinio žvaigždžių. Pastarasis aspektas taip pat padėjo stiprinti palankų požiūrį į „adidas“ Lietuvoje.