8 gruodžio 2009
Kampanija „Gerosios margarino savybės“ (2009 m.)
Po šviečiamosios kampanijos „Gerosios margarino savybės“ margarino produktų rinka nustojo kristi.
- Stiprinti margarino kategorijos įvaizdį (minkštas augalinis margarinas yra „gerųjų“ riebalų, t.y. nepakeičiamųjų riebalų rūgščių šaltinis. Šių medžiagų mūsų organizmas pats nepasigamina, todėl jų turime gauti su maistu);
- Stiprinti „Rama“ margarino įvaizdį, komunikuojant visas gerąsias margarino savybes (nepakeičiamosios riebalų rūgštys Omega 3, vitaminai);
- Komunikuoti ir susieti „Rama“ kaip margariną, kuris „rūpinasi“, kad vaikai sveikai augtų ir vystytųsi.
- bendradarbiavimas su keliais mitybos ir sveikatos specialistais (KOFs);
- straipsnių apie mitybą ir riebalų reikšmę organizmui rengimas ir iniciavimas;
- projektai su žiniasklaida: patarimų skiltys; kartu su partneriais www.mama.lt įgyvendinome kampaniją-konkursą mamytėms “Linksma “Rama” vasaros pramoga”.
- netradicinės interaktyvios komunikacijos priemonės internete, (sukūrėme filmuką, iniciavome ar organizavome įvairius žaidimus internete).
- kūrybingumas, patirtis rinkodaros projektų srityje, bendradarbiavimo įgūdžiai su tarptautiniais partneriais, sveikos mitybos specialistais, leido sklandžiai įgyvendinti kampaniją.
- Spaudoje pasirodė per 50 įvairių straipsnių ir žinučių apie geruosius riebalus, nepakeičiamąsias riebalų rūgštis bei margariną;
- Filmuką, kaip pasigaminti margariną namie (lietuvišką versiją), peržiūrėjo virš 900 Youtube lankytojų,
- Įvairiuose žaidimuose dalyvavo per 3000 žmonių
- Per 300 dalyvių “Smagi Rama vasaros pramoga” (visose Baltijos šalyse apie 700); atsiųsta per 450 nuotraukų.