15 sausio 2016
Geriausio gastronomijos projekto Lietuvoje rinkimų komunikacija
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje (EDEN projekto rėmuose) ir pakvietė parengti šių rinkimų bei geriausio projekto apdovanojimų komunikacijos planą pagal konkrečias viešinimo priemones.
Į kampaniją buvo įtraukti pranešimai žiniasklaidai, projekto viešinimas radijuje, TV, naujienų portaluose ir nacionalinėje spaudoje, kampanijos socialiniuose tinkluose. Radijo stotyje „Pūkas“ parengta 10 pokalbių, pristatančių rinkimus ir dešimt finalinių projektų iš įvairių Lietuvos vietovių. Kampanija buvo viešinama nacionalinėje televizijoje LRT TV ir spaudoje, kelionių žiniasklaidoje, taip pat didžiausiuose naujienų portaluose. Parengta „vox populi“ projekto rinkimų kampanija socialiniame tinkle Facebook. Už geriausius projektus balsavo 6000 žmonių.
Geriausio gastronomijos projekto rinkimai pristatyti televizijoje, nacionalinėje bei specializuotoje kelionių spaudoje ir naujienų portaluose. Parengtas ir įgyvendintas radijo rubrikų projektas. Kampanija socialiniuose tinkluose Facebook pasiekė daugiau nei 300 000 vartotojų.