17 liepos 2013
Activia lankų sukimo rekordas
2013 m. jogurtų gamintoja Danone atnaujino prekės ženklo Activia rinkodaros strategiją. VRP gavo užduotį surengti kampaniją pagrindinei tikslinei auditorijai – moterims, kuri atspindėtų naująją žinią – Activia padeda palaikyti tinkamą gyvenimo ritmą.
2013 m. pavasarį Danone pradėjo kampaniją „Sugrįžk į ritmą su Activia!”, kuria skatino moterų sveikos gyvensenos – mitybos, sporto, laisvalaikio ir kt. – įpročius.
Kampanijos simboliu tapo VRP pasiūlytas lankas.
Bendradarbiaujant su IMPULS sporto ir sveikatingumo klubais buvo sukurtos specialios „Activia lankų treniruotes“.
Savaitiniame žurnale „Ji“ specialioje „Sugrįžk į ritmą“ rubrikoje moteris įvairiais mitybos, sporto, grožio klausimais konsultavo specialistai (stilistas Kęstas Rimdžius, sporto treneriai).
Startavęs Activia Lietuva Facebook profilis kvietė moteris ne tik domėtis, bet ir dalyvauti įvairiuose konkursuose.
2 mėnesius trukusią kampaniją vainikavo VRP surengtas pirmasis Lietuvoje lankų sukimo rekordas prie Vilniaus Baltojo tilto.
„Activia lankų treniruotės“ sulaukė išskirtinio populiarumo – jas išbandė per 2000 moterų visoje Lietuvoje.
Naujai sukurtas Facebook puslapis per mažiau kaip du mėnesius pritraukė ~ 2000 gerbėjų.
Lankų sukimo rekordo siekė daugiau kaip 120 moterų.
Po rekordo renginio žiniasklaidoje pasirodė 21 publikacija ir 5 TV reportažai.