8 birželio 2016
Lietuvos visuomenė, sprendimų priėmėjai ir nuomonių lyderiai palankiausiai vertina šalyje veikiančių informacinių technologijų įmonių ir paslaugų centrų reputaciją. Gyventojai taip pat itin palankiai atsiliepia apie vaistinių tinklus valdančias įmones. Tiek gyventojų, tiek nuomonės lyderių, tiek sprendimų priėmėjų nuomone, geriausia reputacija šalyje pasižymi biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher Scientific“.

Tokį požiūrį atskleidžia balandžio pabaigoje atliktas „Verslo reputacijos indekso“ tyrimas. Jo metu pirmą kartą šalyje išsamiai įvertintas trijų grupių – plačiosios visuomenės, nuomonių lyderių − žurnalistų, tinklaraštininkų, nevyriausybinio sektoriaus atstovų ir įvairių sričių ekspertų, bei sprendimų priėmėjų – didžiausių įmonių, valstybės institucijų, verslo organizacijų vadovų, politikų, − požiūris į Lietuvoje veikiančių įmonių reputaciją.
17 kovo 2016
Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos apie ateitį aktualizavimui taip pat buvo pasitelktas radijo laidų ciklas „Rytoj, po 30 metų“, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose. Po filmo premjeros LNK eteryje, prasidėjo reklaminė televizijos kampanija, susiejusi temą apie ateities planavimą su SEB banku.
Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.
 
15 sausio 2016
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
14 sausio 2016
Siekiant gyventojus paskatinti dažniau atsiskaityti mokėjimo kortelėmis, pasitelkiami įvairūs argumentai: mokėti kortele greičiau, paprasčiau, saugiau. Visgi tam, kad atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis tema pakliūtų į pirmuosius puslapius, šių argumentų nebepakanka.
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ SEB bankui pasiūlė į šią temą pažvelgti nauju kampu. Bendradarbiaudami su Nacionaliniu maisto ir veterinarijos rizikos institutu atlikome grynųjų pinigų banknotų, monetų ir mokėjimo kortelių bakteriologinį tyrimą. Jo metu siekėme išsiaiškinti, kiek bakterijų galima rasti ant kiekvienos iš mokėjimo priemonių paviršių.
 
13 sausio 2016
Dažnas gyvybės draudimą laiko priemone kaupti finansus ateičiai. Tačiau kiek iš mūsų susimąstome apie kritinių ligų rizikas ir finansinę atsargą joms užklupus? Bendrovė „SEB gyvybės draudimas“ iškėlė tikslą gyventojus šviesti apie draudimo nuo kritinių ligų svarbą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ komanda 2015 metų balandį įgyvendinimo bendrą kliento ir sveikatingumo klubų „Impuls“ projektą – „Sveikatometras“.
10 gruodžio 2015
2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Klientui „Coca-Cola“ pasiūlėme atlikti reprezentatyvią apklausą apie Baltijos šalių gyventojų bučiavimosi įpročius ir ja remiantis vykdyti lokalius projektus kiekvienoje šalyje. Įgyvendinome daugybę priemonių:, tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
23 spalio 2015
Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
3 liepos 2015
VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. Nepaisant fakto, kad moterys sudaro tik trečdalį darbdavių, jų aktyvumas šiame projekte parodė, kad jos nori, turi potencialo ir gavusios pagalbą gali sukurti verslus bei jiems vadovauti.
2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų, 19 jų projekto finale prisistatė investuotojams.
1 liepos 2015
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta pagarbos intelektinei nuosavybei (IN) ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“ vyko 7 mėnesius – nuo 2014 m. lapkričio iki 2015 m. birželio. Jos metu pasiekta, kad Lietuvos gyventojų, legaliai naudojančių IN, išaugo 3 procentais. Paprastai visuomenės nuostatos keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.
17 kovo 2015
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
10 vasario 2015
Laimėjusi konkursą, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ elektros perdavimo tinklo operatoriaus „Litgrid“ užsakymu įgyvendino gyventojų švietimo apie elektros perdavimo linijų elektromagnetinių laukus kampaniją. Sukurtos komunikacijos priemonės leido apie sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir patraukliai.
14 sausio 2015
Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Nenuostabu, kad jai artėjant  vyksta daugybė renginių ir iniciatyvų, tad naujienų žiniasklaidoje pasirodo tikrai daug.
Dėl šios priežasties didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas. Tyrimo rezultatai žiniasklaidos atstovams buvo pristatyti renginyje, vykusiame viename didžiausių prekybos tinklo konditerijos cechų. 
9 sausio 2015
Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
12 gruodžio 2014
2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
8 gruodžio 2014
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje.
19 lapkričio 2014
Kampanija „Like‘able Lithuania“ – unikalus projektas, kurio metu valstybinė institucija pirmą kartą drąsiai žengė į socialinius tinklus. Šios kampanijos metu buvo siekiama parodyti, kad Lietuva yra pilna galimybių, vietų ir įdomių veiklų, o kiekvienas čia apsilankęs ras, kam pasakyti LIKE. Pasirinkta koncepcija leido metus laiko kasdien penkiuose socialiniuose tinkluose Lietuvą rodyti nauju dar viešojoje erdvėje nenaudotu rakursu. Per metus pasiektas kampanijos tikslas – surinkta daugiau nei 1 000 000 interakcijų (like/share paspaudimų, įsitraukimų į aplikacijas ir kitų veiksmų) socialiniuose tinkluose.
15 lapkričio 2014
Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ pradėjus bendradarbiauti su muzikos paslauga „Deezer“, Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pasiūlyta prieiga prie 35 mln. dainų ir galimybė muzikos klausytis neribotai. Pristatydama šias galimybes „Tele2“ pakvietė žurnalistus ir muzikos vadybininkus  su naujomis galimybėmis susipažinti ... koncerte.
4 lapkričio 2014
Televizijos kanalas „Discovery“, vienas populiariausių mokamų televizijos kanalų pasaulyje, pakvietė keliolika žurnalistų iš viso pasaulio į naujų realybės šou „Tethered“ (Surakinti) serijų pristatymą Londone. Žiniasklaidos atstovai turėjo galimybę patirti, ką teko išgyventi kiekvienam šio šou dalyviui – būti grandine surakintam su nepažįstamuoju ir atlikti įvairias užduotis. Taip buvo siekiama atskleisti šio šou išskirtinumą – norint kartu išgyventi ekstremaliomis sąlygomis, vien fizinio pasirengimo nepakanka, reikia nugalėti ir psichologinius barjerus.
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ šiame nuotykyje pasiūlė dalyvauti žurnalistui ir fotografui Vidmantui Balkūnui. Iššūkiai šiam puikiai žinomam fotožurnalistui nėra naujiena. Jis yra rengęs reportažus net iš už poliarinio rato, tad noriai sutiko dalyvauti „Discovery“ organizuotame pristatyme.
27 spalio 2014
2014 metais startavo nauja nacionalinė moksleivių skatinimo programa „Lietuvos Maximalistai“, kurioje dėl „Maxima LT“ stipendijų aštuoniose srityse varžosi pažangiausi ir gabiausi šalies moksleiviai. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ sukūrė ir įgyvendino originalią pirmųjų stipendijų įteikimo renginio koncepciją. 
22 rugsėjo 2014
„Mink į sveikatą!“ – tokiu šūkiu sporto ir sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ kreipėsi į verslo bendruomenę Vilniuje ir pakvietė sveikiau... dirbti. Du mėnesius įvairių verslo įmonių darbuotojai galėjo per pertraukas minti kardiodviračius  – specialius treniruoklius – ir siekti ypatingo prizo – metų narystės „Impuls“ sporto klube. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.