Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.

„Hill+Knowlton Strategies“ istorija

Pasaulinio tinklo „Hill+Knowlton Strategies“ istorija skaičiuojama nuo 1927 m., kai žurnalistas, redaktorius ir rašytojas Džonas Hilas (John W. Hill) įkūrė savo viešųjų ryšių kompaniją. Pirmaisiais jo klientais tapo bankai ir JAV pramonės kompanijos.


JAV sukrėtusios Didžiosios depresijos metu Dž. Hilas pakvietė klientu buvusio banko viešųjų ryšių direktorių Donaldą Noltoną (Donald Knowlton) tapti partneriu. 1934 m. kompanijos vadovybė persikėlė į Niujorką, Klivlende palikdama veikiantį pirmąjį padalinį. Dž. Hilas didino savo įtaką rinkoje, ir „Hill & Knowlton“ sparčiai plėtėsi – 1940 m. kompanija pritraukė pirmuosius itin stambius klientus – plieno, lėktuvų gamybos, naftos gavybos ir laivų statybos pramonės lyderius.


Išskirtinė data kompanijos istorijoje – 1952 m., kai „Hill & Knowlton“ tapo pirmąja JAV viešųjų ryšių bendrove, pasinaudojusia Europos ekonominės bendrijos sudarytomis naujomis verslo galimybėmis ir įsteigusia biurą Senajame žemyne. 1987 m. kompanija tapo vieno didžiausių pasaulio komunikacijos agentūrų tinklo „WPP Group“ nare.


2010 m. „Hill & Knowlton“ susiliejo su JAV komunikacijos konsultacijų bendrove „Public Strategies“. Pastarosios įkūrėjas Jackas Martinas (Jack Martin) tapo įkurtos kompanijos „Hill+Knowlton Strategies“ vadovu. Susijungusių bendrovių partnerystė leido suvienyti geriausius talentus ir pasaulinę patirtį finansinių paslaugų, viešųjų reikalų ir skaitmeninėje sferoje.


Šiuo metu „Hill+Knowlton Strategies“ konsultantai dirba 85 biuruose 46 pasaulio šalyse – Europoje, JAV, Kanadoje, Lotynų Amerikoje, Afrikoje, Azijoje ir Okeanijoje.