Integruota SEB banko kampanija „Rytojus Atėjo Vakar“
Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos aktualizavimui buvo pasitelktas radijo laidų ciklas, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose, reklaminė televizijos kampanija. Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.
Tęsti »
Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos aktualizavimui buvo pasitelktas radijo laidų ciklas, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose, reklaminė televizijos kampanija. Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.
Geriausio gastronomijos projekto Lietuvoje rinkimų komunikacija
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
Tęsti »
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
Tyrimas: kas gyvena ant grynųjų pinigų?
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ SEB bankui pasiūlė į atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis temą pažvelgti nauju kampu. Bendradarbiaudami su Nacionaliniu maisto ir veterinarijos rizikos institutu atlikome grynųjų pinigų banknotų, monetų ir mokėjimo kortelių bakteriologinį tyrimą. Jo metu siekėme išsiaiškinti, kiek bakterijų galima rasti ant kiekvienos iš mokėjimo priemonių paviršių.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ SEB bankui pasiūlė į atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis temą pažvelgti nauju kampu. Bendradarbiaudami su Nacionaliniu maisto ir veterinarijos rizikos institutu atlikome grynųjų pinigų banknotų, monetų ir mokėjimo kortelių bakteriologinį tyrimą. Jo metu siekėme išsiaiškinti, kiek bakterijų galima rasti ant kiekvienos iš mokėjimo priemonių paviršių.
Išskirtinė draudimo nuo kritinių ligų programa „Sveikatometras“
Dažnas gyvybės draudimą laiko priemone kaupti finansus ateičiai. Tačiau kiek iš mūsų susimąstome apie kritinių ligų rizikas ir finansinę atsargą joms užklupus? Bendrovė „SEB gyvybės draudimas“ iškėlė tikslą gyventojus šviesti apie draudimo nuo kritinių ligų svarbą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ komanda 2015 metų balandį įgyvendinimo bendrą kliento ir sveikatingumo klubų „Impuls“ projektą – „Sveikatometras“.
Tęsti »
Dažnas gyvybės draudimą laiko priemone kaupti finansus ateičiai. Tačiau kiek iš mūsų susimąstome apie kritinių ligų rizikas ir finansinę atsargą joms užklupus? Bendrovė „SEB gyvybės draudimas“ iškėlė tikslą gyventojus šviesti apie draudimo nuo kritinių ligų svarbą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ komanda 2015 metų balandį įgyvendinimo bendrą kliento ir sveikatingumo klubų „Impuls“ projektą – „Sveikatometras“.
„Coca-Cola“ integruota komunikacijos kampanija „Džiaugsmo bučinys“
2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Įgyvendinome daugybę priemonių: tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
Tęsti »
2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Įgyvendinome daugybę priemonių: tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
Televizijos laida „Keliauk! Pažink! Pasidalink!”
Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
Tęsti »
Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
Projektas „Išmani moteris“
VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. 2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų.
Tęsti »
VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. 2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų.
Pagarbos intelektinei nuosavybei ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta pagarbos intelektinei nuosavybei (IN) ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“ vyko 7 mėnesius – nuo 2014 m. lapkričio iki 2015 m. birželio. Jos metu pasiekta, kad Lietuvos gyventojų, legaliai naudojančių IN, išaugo 3 procentais. Paprastai visuomenės nuostatos keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta pagarbos intelektinei nuosavybei (IN) ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“ vyko 7 mėnesius – nuo 2014 m. lapkričio iki 2015 m. birželio. Jos metu pasiekta, kad Lietuvos gyventojų, legaliai naudojančių IN, išaugo 3 procentais. Paprastai visuomenės nuostatos keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.
Kampanija „5 per dieną“
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
„Litgrid“ gyventojų švietimo apie elektromagnetinius laukus kampanija „Saugus tinklas“
Laimėjusi konkursą, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ elektros perdavimo tinklo operatoriaus „Litgrid“ užsakymu įgyvendino gyventojų švietimo apie elektros perdavimo linijų elektromagnetinių laukus kampaniją. Sukurtos komunikacijos priemonės leido apie sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir patraukliai.
Tęsti »
Laimėjusi konkursą, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ elektros perdavimo tinklo operatoriaus „Litgrid“ užsakymu įgyvendino gyventojų švietimo apie elektros perdavimo linijų elektromagnetinių laukus kampaniją. Sukurtos komunikacijos priemonės leido apie sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir patraukliai.
MAXIMA LT“ TYRIMAS „KALĖDŲ PYRAGAS 2014“ IR JO PRISTATYMAS ŽINIASKLAIDAI
Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas.
Tęsti »
Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas.
„Negaliu nerašyti“: kūrybinio rašymo mokymai
Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
Tęsti »
Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
Europos Parlamento informacijos biuro Lietuvoje komunikacijos su jaunimu kampanija
2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
Tęsti »
2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
Integruota būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje.
Komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „LIKE‘ABLE LITHUANIA“
Kampanija „Like‘able Lithuania“ – unikalus projektas, kurio metu valstybinė institucija pirmą kartą drąsiai žengė į socialinius tinklus. Šios kampanijos metu buvo siekiama parodyti, kad Lietuva yra pilna galimybių, vietų ir įdomių veiklų, o kiekvienas čia apsilankęs ras, kam pasakyti LIKE.
Tęsti »
Kampanija „Like‘able Lithuania“ – unikalus projektas, kurio metu valstybinė institucija pirmą kartą drąsiai žengė į socialinius tinklus. Šios kampanijos metu buvo siekiama parodyti, kad Lietuva yra pilna galimybių, vietų ir įdomių veiklų, o kiekvienas čia apsilankęs ras, kam pasakyti LIKE.
Muzikos paslaugos „Deezer“ ir telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ bendradarbiavimo pristatymas
Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ pradėjus bendradarbiauti su muzikos paslauga „Deezer“, Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pasiūlyta prieiga prie 35 mln. dainų ir galimybė muzikos klausytis neribotai. Pristatydama šias galimybes „Tele2“ pakvietė žurnalistus ir muzikos vadybininkus su naujomis galimybėmis susipažinti ... koncerte.
Tęsti »
Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ pradėjus bendradarbiauti su muzikos paslauga „Deezer“, Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pasiūlyta prieiga prie 35 mln. dainų ir galimybė muzikos klausytis neribotai. Pristatydama šias galimybes „Tele2“ pakvietė žurnalistus ir muzikos vadybininkus su naujomis galimybėmis susipažinti ... koncerte.
Naują „Discovery“ šou „Surakinti“ išbandė ir Lietuvos žurnalistas
Televizijos kanalas „Discovery“ pakvietė keliolika žurnalistų iš viso pasaulio į naujų realybės šou „Tethered“ (Surakinti) serijų pristatymą Londone. Žiniasklaidos atstovai turėjo galimybę patirti, ką teko išgyventi kiekvienam šio šou dalyviui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ šiame nuotykyje pasiūlė dalyvauti žurnalistui ir fotografui Vidmantui Balkūnui.
Tęsti »
Televizijos kanalas „Discovery“ pakvietė keliolika žurnalistų iš viso pasaulio į naujų realybės šou „Tethered“ (Surakinti) serijų pristatymą Londone. Žiniasklaidos atstovai turėjo galimybę patirti, ką teko išgyventi kiekvienam šio šou dalyviui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ šiame nuotykyje pasiūlė dalyvauti žurnalistui ir fotografui Vidmantui Balkūnui.
Nacionalinės moksleivių skatinimo programos „Lietuvos Maximalistai“ stipendijų teikimo renginys
2014 metais startavo nauja nacionalinė moksleivių skatinimo programa „Lietuvos Maximalistai“, kurioje dėl „Maxima LT“ stipendijų aštuoniose srityse varžosi pažangiausi ir gabiausi šalies moksleiviai. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ sukūrė ir įgyvendino originalią pirmųjų stipendijų įteikimo renginio koncepciją.
Tęsti »
2014 metais startavo nauja nacionalinė moksleivių skatinimo programa „Lietuvos Maximalistai“, kurioje dėl „Maxima LT“ stipendijų aštuoniose srityse varžosi pažangiausi ir gabiausi šalies moksleiviai. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ sukūrė ir įgyvendino originalią pirmųjų stipendijų įteikimo renginio koncepciją.
„Mink į sveikatą“ su „Impuls“
„Mink į sveikatą!“ – tokiu šūkiu sporto ir sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ kreipėsi į verslo bendruomenę Vilniuje ir pakvietė sveikiau... dirbti. Du mėnesius įvairių verslo įmonių darbuotojai galėjo per pertraukas minti kardiodviračius – specialius treniruoklius – ir siekti ypatingo prizo – metų narystės „Impuls“ sporto klube.
Tęsti »
„Mink į sveikatą!“ – tokiu šūkiu sporto ir sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ kreipėsi į verslo bendruomenę Vilniuje ir pakvietė sveikiau... dirbti. Du mėnesius įvairių verslo įmonių darbuotojai galėjo per pertraukas minti kardiodviračius – specialius treniruoklius – ir siekti ypatingo prizo – metų narystės „Impuls“ sporto klube.
Į stadioną – su žvaigžde!
Vykstant Pasaulio ir Europos futbolo čempionatams, restoranų tinklas „McDonald‘s“ įgyvendina tarptautinę programą „Į stadioną – su žvaigžde!“. Jos tikslas – dovanoti galimybę vaikams vykti į čempionatų rungtynes bei palydėti geriausius žaidėjus į stadioną. Bendradarbiaudama su kitomis agentūromis bei Lietuvos futbolo organizacijomis „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino tarptautinės programos „Į stadioną – su žvaigžde!“ atranką Lietuvoje.
Tęsti »
Vykstant Pasaulio ir Europos futbolo čempionatams, restoranų tinklas „McDonald‘s“ įgyvendina tarptautinę programą „Į stadioną – su žvaigžde!“. Jos tikslas – dovanoti galimybę vaikams vykti į čempionatų rungtynes bei palydėti geriausius žaidėjus į stadioną. Bendradarbiaudama su kitomis agentūromis bei Lietuvos futbolo organizacijomis „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino tarptautinės programos „Į stadioną – su žvaigžde!“ atranką Lietuvoje.
SEB bankas LOGIN 2014 KONFERENCIJOJE
SEB bankas – modernus bankas. Login – kasmet vykstanti progreso konferencija, kuri suburia išprususius novatorius, norinčius išbandyti technologines naujoves ir tapti jų ambasadoriais Lietuvoje. Komunikacijos agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“ prisidėjo kuriant SEB banko integracijos į šią konferenciją koncepciją ir turinį.
Tęsti »
SEB bankas – modernus bankas. Login – kasmet vykstanti progreso konferencija, kuri suburia išprususius novatorius, norinčius išbandyti technologines naujoves ir tapti jų ambasadoriais Lietuvoje. Komunikacijos agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“ prisidėjo kuriant SEB banko integracijos į šią konferenciją koncepciją ir turinį.
Renginio „Shopping festival“ organizavimas ir komunikacija
Šią vasarą PLC „Panorama“ vyko jau trečioji tradicinė trijų dienų pirkinių ir pramogų šventė „Shopping festival“. Lankytojai galėjo pasinaudoti ypatingomis nuolaidomis bei specialiais parduotuvių pasiūlymais. O pagrindinis akcentas – tai nenutrūkstantis Holivudo bulvaro šurmulys su išskirtine 3 dienų programa.
Tęsti »
Šią vasarą PLC „Panorama“ vyko jau trečioji tradicinė trijų dienų pirkinių ir pramogų šventė „Shopping festival“. Lankytojai galėjo pasinaudoti ypatingomis nuolaidomis bei specialiais parduotuvių pasiūlymais. O pagrindinis akcentas – tai nenutrūkstantis Holivudo bulvaro šurmulys su išskirtine 3 dienų programa.
Šeimos savaitgaliai PLC „Panoramoje“
Kas vaikystėje labiausiai išlaisvina ir kursto fantaziją, tuo pačiu patraukia dėmesį ir priverčia įsijausti? Tai – pasakos. Jos formuoja vaikų vertybes, pozityvias nuostatas, padeda suprasti, kaip dera ir nedera elgtis. Pastaruoju metu tėvai dėl didelio užimtumo nebeturi laiko jų skaityti savo atžaloms. Į tai atsižvelgęs PLC „Panorama“ kelis savaitgalius kvietė pasinerti į stebuklingą H. K. Anderseno pasakų pasaulį, kartu mokytis garso bei judesio subtilybių.
Tęsti »
Kas vaikystėje labiausiai išlaisvina ir kursto fantaziją, tuo pačiu patraukia dėmesį ir priverčia įsijausti? Tai – pasakos. Jos formuoja vaikų vertybes, pozityvias nuostatas, padeda suprasti, kaip dera ir nedera elgtis. Pastaruoju metu tėvai dėl didelio užimtumo nebeturi laiko jų skaityti savo atžaloms. Į tai atsižvelgęs PLC „Panorama“ kelis savaitgalius kvietė pasinerti į stebuklingą H. K. Anderseno pasakų pasaulį, kartu mokytis garso bei judesio subtilybių.
Kepkime sveikai ir skaniai su „Obelių“ rapsų aliejumi
„Obelių“ rapsų aliejus yra aukštos kokybės produktas, tinkamiausias kepimui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komunikacijos konsultantai prisidėjo didindami vartotojų pasitikėjimą šios kategorijos maisto produktu, su kuriuo keptas maistas atitinka sveikos mitybos principus ir yra skanus.
Tęsti »
„Obelių“ rapsų aliejus yra aukštos kokybės produktas, tinkamiausias kepimui. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komunikacijos konsultantai prisidėjo didindami vartotojų pasitikėjimą šios kategorijos maisto produktu, su kuriuo keptas maistas atitinka sveikos mitybos principus ir yra skanus.
„Danske Bank Vilniaus maratonas 2013“
Dešimtąjį kartą organizuotas „Danske Bank Vilniaus maratonas“ yra pats didžiausias bėgimo renginys Lietuvoje, tačiau dalyvių skaičiumi iki šiol jis neprilygo kitiems tarptautiniams maratonams.
Tęsti »
Dešimtąjį kartą organizuotas „Danske Bank Vilniaus maratonas“ yra pats didžiausias bėgimo renginys Lietuvoje, tačiau dalyvių skaičiumi iki šiol jis neprilygo kitiems tarptautiniams maratonams.
Previous banner
Next banner
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Turinio „gamyba“ visuomet yra tik pirmasis žingsnis, po kurio prasideda daug sudėtingesnis jo sklaidos projektavimas – kaip šį turinį išdėlioti visu kanalų daugiaskluosniškumu, kokiu formatu kalbėtis su skirtingoms personoms, kaip užtikrinti žinučių ir formatų sinergiją.
Keli naudingi patarimai rašantiesiems.