Verslo reputacijos indeksas
Pirmą kartą Lietuvoje atliktas tyrimas, kurio metu išsamiai įvertintas trijų grupių – plačiosios visuomenės, nuomonių lyderių − žurnalistų, tinklaraštininkų, nevyriausybinio sektoriaus atstovų ir įvairių sričių ekspertų, bei sprendimų priėmėjų – didžiausių įmonių, valstybės institucijų, verslo organizacijų vadovų, politikų, − požiūris į Lietuvoje veikiančių įmonių reputaciją.
Tęsti »
Pirmą kartą Lietuvoje atliktas tyrimas, kurio metu išsamiai įvertintas trijų grupių – plačiosios visuomenės, nuomonių lyderių − žurnalistų, tinklaraštininkų, nevyriausybinio sektoriaus atstovų ir įvairių sričių ekspertų, bei sprendimų priėmėjų – didžiausių įmonių, valstybės institucijų, verslo organizacijų vadovų, politikų, − požiūris į Lietuvoje veikiančių įmonių reputaciją.
Integruota SEB banko kampanija „Rytojus Atėjo Vakar“
Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos aktualizavimui buvo pasitelktas radijo laidų ciklas, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose, reklaminė televizijos kampanija. Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.
Tęsti »
Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos aktualizavimui buvo pasitelktas radijo laidų ciklas, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose, reklaminė televizijos kampanija. Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.
Geriausio gastronomijos projekto Lietuvoje rinkimų komunikacija
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
Tęsti »
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos išrinko geriausią gastronomijos projektą Lietuvoje ir pakvietė „VRP Hill+Knowlton Strategies” parengti ir įgyvendinti šių rinkimų komunikacijos kampaniją. Geriausias Lietuvos gastronomijos projektas bus pristatytas specialiame Europos Komisijos renginyje kartu su kitais projektais iš ES šalių.
Tyrimas: kas gyvena ant grynųjų pinigų?
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ SEB bankui pasiūlė į atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis temą pažvelgti nauju kampu. Bendradarbiaudami su Nacionaliniu maisto ir veterinarijos rizikos institutu atlikome grynųjų pinigų banknotų, monetų ir mokėjimo kortelių bakteriologinį tyrimą. Jo metu siekėme išsiaiškinti, kiek bakterijų galima rasti ant kiekvienos iš mokėjimo priemonių paviršių.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ SEB bankui pasiūlė į atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis temą pažvelgti nauju kampu. Bendradarbiaudami su Nacionaliniu maisto ir veterinarijos rizikos institutu atlikome grynųjų pinigų banknotų, monetų ir mokėjimo kortelių bakteriologinį tyrimą. Jo metu siekėme išsiaiškinti, kiek bakterijų galima rasti ant kiekvienos iš mokėjimo priemonių paviršių.
Išskirtinė draudimo nuo kritinių ligų programa „Sveikatometras“
Dažnas gyvybės draudimą laiko priemone kaupti finansus ateičiai. Tačiau kiek iš mūsų susimąstome apie kritinių ligų rizikas ir finansinę atsargą joms užklupus? Bendrovė „SEB gyvybės draudimas“ iškėlė tikslą gyventojus šviesti apie draudimo nuo kritinių ligų svarbą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ komanda 2015 metų balandį įgyvendinimo bendrą kliento ir sveikatingumo klubų „Impuls“ projektą – „Sveikatometras“.
Tęsti »
Dažnas gyvybės draudimą laiko priemone kaupti finansus ateičiai. Tačiau kiek iš mūsų susimąstome apie kritinių ligų rizikas ir finansinę atsargą joms užklupus? Bendrovė „SEB gyvybės draudimas“ iškėlė tikslą gyventojus šviesti apie draudimo nuo kritinių ligų svarbą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ komanda 2015 metų balandį įgyvendinimo bendrą kliento ir sveikatingumo klubų „Impuls“ projektą – „Sveikatometras“.
„Coca-Cola“ integruota komunikacijos kampanija „Džiaugsmo bučinys“
2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Įgyvendinome daugybę priemonių: tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
Tęsti »
2015 m. kompanija „Coca-Cola“ minėjo Kontūrinio buteliuko 100 metų jubiliejų, įgyvendindama kampaniją „Džiaugsmo bučinys“. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda vykdė integruotą komunikacijos kampaniją. Įgyvendinome daugybę priemonių: tokių kaip 3D piešinys Baltijos šalių sostinėse, vardinės „Coca-Cola“ dovanos Lietuvos įžymybėms, turinio projektas portale Delfi.lt, „bučinių flashmob‘as“ ir kitas.
Televizijos laida „Keliauk! Pažink! Pasidalink!”
Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
Tęsti »
Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
Projektas „Išmani moteris“
VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. 2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų.
Tęsti »
VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. 2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų.
Pagarbos intelektinei nuosavybei ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta pagarbos intelektinei nuosavybei (IN) ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“ vyko 7 mėnesius – nuo 2014 m. lapkričio iki 2015 m. birželio. Jos metu pasiekta, kad Lietuvos gyventojų, legaliai naudojančių IN, išaugo 3 procentais. Paprastai visuomenės nuostatos keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta pagarbos intelektinei nuosavybei (IN) ugdymo kampanija „Tave ką tik apvogė“ vyko 7 mėnesius – nuo 2014 m. lapkričio iki 2015 m. birželio. Jos metu pasiekta, kad Lietuvos gyventojų, legaliai naudojančių IN, išaugo 3 procentais. Paprastai visuomenės nuostatos keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.
Kampanija „5 per dieną“
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
Tęsti »
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
„Litgrid“ gyventojų švietimo apie elektromagnetinius laukus kampanija „Saugus tinklas“
Laimėjusi konkursą, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ elektros perdavimo tinklo operatoriaus „Litgrid“ užsakymu įgyvendino gyventojų švietimo apie elektros perdavimo linijų elektromagnetinių laukus kampaniją. Sukurtos komunikacijos priemonės leido apie sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir patraukliai.
Tęsti »
Laimėjusi konkursą, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ elektros perdavimo tinklo operatoriaus „Litgrid“ užsakymu įgyvendino gyventojų švietimo apie elektros perdavimo linijų elektromagnetinių laukus kampaniją. Sukurtos komunikacijos priemonės leido apie sudėtingus dalykus papasakoti paprastai ir patraukliai.
MAXIMA LT“ TYRIMAS „KALĖDŲ PYRAGAS 2014“ IR JO PRISTATYMAS ŽINIASKLAIDAI
Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas.
Tęsti »
Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas.
„Negaliu nerašyti“: kūrybinio rašymo mokymai
Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
Tęsti »
Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
Europos Parlamento informacijos biuro Lietuvoje komunikacijos su jaunimu kampanija
2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
Tęsti »
2014 m. gegužę vyko rinkimai į Europos Parlamentą, kuriems besirengiant „VRP Hill+Knowlton Strategies“ kartu su Europos Parlamento Informacijos biuru Lietuvoje įgyvendino jaunimui skirtą interneto komunikacijos kampaniją. Jos metu jauniems žmonėms buvo primenama apie artėjančius rinkimus ir kviečiama juose aktyviai dalyvauti.
Previous banner
Next banner
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Turinio „gamyba“ visuomet yra tik pirmasis žingsnis, po kurio prasideda daug sudėtingesnis jo sklaidos projektavimas – kaip šį turinį išdėlioti visu kanalų daugiaskluosniškumu, kokiu formatu kalbėtis su skirtingoms personoms, kaip užtikrinti žinučių ir formatų sinergiją.
Pirmą kartą Lietuvoje išsamiai įvertintas visuomenės, nuomonių lyderių ir sprendimų priėmėjų požiūris į įmonių reputaciją.