Naujienos | VRP tinklaraštis

27 balandžio 2015
„VRP Hill + Knowlton Strategies" pradėjo bendradarbiavimą su nekilnojamojo turto vystymo bendrove  UAB „E.L.L. Nekilnojamas turtas“ komunikuojant A klasės biurų pastato „Narbuto 5“ projektą.
19 kovo 2015
Šiandien Lietuvoje – Kliento diena. Pakeliui į darbą išgirdau, jog, beje, ši lietuvių inicijuota šventė jau plinta ir į kitas šalis, ir pasidžiaugiau – sėkmingas komunikacijos atvejis. Ši diena suteikė progą pamąstyti, kokius pagrindinius sėkmingo darbo su klientais principus būtų galima įvardinti, stebint mano kolegas ir mokantis iš jų.
9 kovo 2015
2015 m. vasario 26 d. Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA) prie Žemės ūkio ministerijos sudarė trijų metų sutartį su „VRP Hill+Knowlton Strategies“ dėl visuomenės informavimo apie Kaimo plėtros 2014-2020 metų programos viešinimo kampanijos parengimo ir įgyvendinimo paslaugų.
25 vasario 2015
Būti ar nebūti? Kalbant apie komunikaciją tinkle „Facebook“, šis klausimas nebėra pats svarbiausias. Svarbiau −kaip čia būti. Kaip ir kiti, šis socialinis tinklas progresuoja, plečiasi, todėl darosi vis sunkiau išsiskirti iš daugybės kitų prekių ženklų, organizacijų, asmenybių... Be to, „Facebook“ kasmet keičia ir tobulina žaidimo taisykles. Šis žaidimas įdomus, nes turinys įgauna vis didesnę vertę, o kiekvienas „like“, „share“ ar komentaras yra iš tiesų užsitarnautas pelnytai ir nuoširdžiai. Tad ko turėtų imtis prekių ženklai šioje turinio viešpatavimo eroje, kad būtų unikalūs ir įdomūs savo turimiems sekėjams? Ką daryti, kad populiariausias metų įrašas nebūtų tas, už kurį sumokėta?
27 sausio 2015
Ką sakau, kai kalbu apie savo darbą draugams, pasakysiu ir potencialiems kolegoms – šiuo metu kaip tik vieno ieškome. Beje, nieko neprašoma – tiesiog taip pažymėdama savo aštuonerių metų darbo agentūroje sukaktį. Manęs neretai klausia, kodėl aš tiek metų veriu tos pačios agentūros duris. Atsakymas paprastas – man vis dar įdomu.
19 gruodžio 2014
2015-aisiais linkime rasti atsakymus į visus svarbius klausimus!
8 gruodžio 2014
Vienos didžiausių šalies komunikacijos konsultacijų agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje. Šių metų pradžioje įgyvendinta kampanija buvo siekiama keisti gyventojų nuostatas, taip didinant būsto draudimo kategorijos paklausą. 
4 gruodžio 2014
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos! 
25 lapkričio 2014
Per beveik aštuonerius darbo metus komunikacijos konsultacijų agentūroje kolegoms teko atsakyti nesuskaičiuojamą skaičių klausimų: „O ar galima taip sakyti?..“, „Ar taisyklinga rašyti?..“. Kolegoms padėti gera ir malonu, tačiau jeigu kartais manęs, įgijusios aukštąjį lietuvių filologės išsilavinimą, nebūtų šalia arba skaitantis šį tekstą nėra mano kolega, pasidalinsiu keliais neįtikėtinai naudingais įrankiais ir nuorodomis. Jie padės atsakyti bent jau į svarbiausius užduotus ir neužduotus klausimus kolegoms apie mūsų gimtąją kalbą.
24 rugsėjo 2014
Žodis atrodo galingas. Gal kartais net per daug. Ypač dirbant šį darbą. Netgi galvoju, kad perdėtą dėmesį žodžiui būtų galima pavadinti komunikacijos srityje dirbančių žmonių bruožu.
22 rugsėjo 2014
Tarptautinė televizijos kanalų grupė „Discovery Networks“ stiprina komunikacijos veiklas Baltijos šalyse ir savo partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą „VRP Hill+Knowlton Strategies”. Sutarties įgyvendinimo metu bus pristatomos „Discovery Channel“ ir „Animal Planet“ premjeros bei naujos žiūrovų jau pamėgtų laidų serijos. Baltijos šalių gyventojai išvys dar niekur nerodytos video medžiagos, iš arčiau susipažins su laidų vedėjais ir herojais bei daugiau sužinos apie pačius televizijos kanalus.
18 rugsėjo 2014
„VRP Hill+Knowlton Strategies” kartu su dar vienuolika Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai (RSVA) priklausančių įmonių pasirašė susitarimą. Juo agentūros įsipareigojo interneto portaluose neteikti anoniminių komentarų apie agentūrų klientus, jų prekes ir paslaugas. Anoniminių komentarų rengimo paslaugos asociacijos narės neteikia ir per trečiuosius asmenis.
16 rugsėjo 2014
​Šių metų rugsėjo mėnesį „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pasirašė sutartį su Europos Komisijos atstovybe Lietuvoje (EKA) dėl diskusijų ciklo „Kokią norėtume matyti Europą“ organizavimo ir įgyvendinimo paslaugų teikimo.
7 liepos 2014
Sklaidant profesines publikacijas susidaro įspūdis, kad nuo komunikacijos pranašų patarimų plyš internetas. Deja, ne visi juos vertina. Neretai kolegos, sugrįžę iš eilinio susitikimo su klientu, stebisi, kad jų pasiūlymas vystyti nuosavus komunikacijos kanalus buvo paprasčiausiai „nušvilptas su patrepsėjimais“. Klientams vis dar atrodo, kad agentūra, siūlydama tobulinti ir plėtoti organizacijos interneto svetainę, „Facebook“ paskyrą ar naujienlaiškį, bando įbrukti nereikalingą, tiesioginės grąžos neteikiančią paslaugą. „O man atrodo, kad naujienlaiškių ir svetainių niekas neskaito“, - toks argumentas „išverčia iš kojų“ dažną ryšių su visuomene konsultantą.
30 gegužės 2014
Komunikacijos konsultanto darbas reikalauja minties aštrumo ir pirštų miklumo rengiant įvairius tekstus. Kiekviena verslo sritis pasižymi sava specifika – tekstą rengiančiam konsultantui ją būtina išmanyti ir parašyti taip, kad kitas, neišmanantis, suprastų, o išmanantis ‒ neišjuoktų. Visuomet sakiau: „rašyti ‒ tai ne kotletus kepti“. Vien tik rašymo gebėjimų neužtenka, kai reikia paaiškinti kremo poveikį jaunystei, viaduko įtaką varlių migracijai ir pan. Pasauliui pateikiame galutinį rezultatą – dailiai nugludintą tekstą, tačiau pradėdami jį ruošti neretai griebiamės už galvos ‒ „o, siaube, kaip visa tai paaiškinti žmogiškai?“
30 balandžio 2014
Balandžio mėnesį komunikacijos konsultacijų agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pasirašė paslaugų teikimo sutartį su bendrove „Maxima LT“, UAB. Savo komunikacijos valdymą „Maxima LT“ nusprendė patikėti tai pačiai agentūrai, kuri teikia strategines konsultacijas „Maxima Grupei“.
13 kovo 2014
Šių metų kovo mėnesį „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pasirašė sutartį su Valstybiniu turizmo departamentu prie Ūkio ministerijos dėl savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo paslaugų, skirtų vykdyti intensyvią ir efektyvią 2014 – 2015 metais Lietuvos savivaldybių organizuojamų ne vasaros sezono renginių viešinimo kampaniją.
6 kovo 2014
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ pratęsė bendradarbiavimą ir toliau teiks įvairias komunikacijos konsultacijas didžiausiam komerciniam bankui Lietuvoje AB SEB bankas. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ prisidės prie banko ir SEB grupės įmonių, veikiančių Lietuvoje, korporacinės, rinkodaros, integruotos, vidinės komunikacijos ir kitų projektų įgyvendinimo. Agentūra ir SEB bankas bendradarbiauja nuo 2003 metų.
4 kovo 2014
Atėjo Užgavėnės, ir vėl niekas jų nešvenčia. Metai iš metų matant, kaip šventė ateina ir nepastebėta tyliai pasišalina, vis aiškiau, kad nelabai mums jos reikia. Į archyvą ją, pas tautosakininkus.
24 vasario 2014
Žiniasklaidos dėmesys! Jo siekiame kasdien dirbdami ryšių su visuomene srityje ir konsultuodami įmones bei organizacijas. Ir štai ji, ilgai lauktoji akimirka – žurnalistai mums skambina bei prašo pakomentuoti aktualią temą, mūsų organizacijos veiklą ar paskelbtą žinią. Vis dėlto, neretai tenka girdėti, kad pasikalbėję su žiniasklaidos atstovais, pranešėjai lieka šiek tiek nusivylę. „Pasakiau visai ne tai, ką norėjau“. „Žurnalistai kur kas didesnį dėmesį skyrė ne patiems svarbiausiems dalykams“. „Buvau ne taip suprastas“, ‒ šios ir panašios mintys kartkartėmis nuskamba po pokalbio su žiniasklaida.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje
Strategija. Įgyvendinimas. Rezultatas.